طبیعت آموزش مدرسه همکاری آموزشی برنامه

طبیعت: آموزش مدرسه همکاری آموزشی برنامه دریافت اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث از ترس،ماشینی را که دزدیده بودیم رهاکردیم ، محاکمه2جوان که جهت تامین پول ازدواج،به صرافی دستبرد زدند

دو پسر شهرستانی که جهت تهیه پول ازدواجشان به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده و از یک صرافی دزدی کرده بودند صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان پایتخت کشور ع

محاکمه2جوان که جهت تامین پول ازدواج،به صرافی دستبرد زدند/از ترس،ماشینی را که دزدیده بودیم رهاکردیم

عبارات مهم : ایران

دو پسر شهرستانی که جهت تهیه پول ازدواجشان به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده و از یک صرافی دزدی کرده بودند صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران پای میز محاکمه ایستادند.

به گزارش ایران؛رسیدگی به این پرونده از 28بهمن پارسال به دنبال دستبرد دزدان مسلح به یک صرافی در خیابان فردوسی شروع شد.دزدان با شلیک به مرد صراف حدود 65 میلیون تومان، دلار و یورو را به دزدی بردند.

آنها بعد از سرقت، خودروی مسروقه ای را که زیر پایشان بود رها کردند و با اتوبوس به زادگاهشان گریختند.متهمان بعد از یک هفته با تلاش تیم خاص ای از کارآگاهان پایتخت دستگیر شدند.

از ترس،ماشینی را که دزدیده بودیم رهاکردیم ، محاکمه2جوان که جهت تامین پول ازدواج،به صرافی دستبرد زدند

این دو متهم که پسرعمه، پسردایی هستند صبح دیروز با اتهام دزدی مسلحانه از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی محسن زالی وبا حضور یک مستشار انتقال یافتند و پای میز محاکمه ایستادند.

متهم ردیف اول به دستور مدیر دادگاه در جایگاه قرار گرفت. این متهم راجع به طراحی سناریوی دزدی گفت: فیلم های پلیسی می دیدیم. این باعث شد که از شهرستان به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیاییم.چند روز قبل از اینکه به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیاییم یک اسلحه را به قیمت چهار میلیون تومان خریدیم ولی چون پول نداشتیم قرار شد که بعد پولش را پرداخت کنیم. در نخستین وقت یک پراید دزدیدیم و به صرافی رفتیم.زمانی که صاحب صرافی به سمتم آمد از وحشت شلیک کردم. بعد از سرقت، دلارها را در یک صرافی در خرم آباد به پول تبدیل کردیم. دست به پول ها نزدیم چون می ترسیدیم لو برویم .

دو پسر شهرستانی که جهت تهیه پول ازدواجشان به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده و از یک صرافی دزدی کرده بودند صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان پایتخت کشور ع

فرزاد دیگر متهم پرونده راجع به انگیزه دزدی گفت: به خاطر بیکاری و بی پولی بود که به فکر دزدی افتادیم.ما حتی سابقه کیفری هم نداریم قرار بود چند روز بعد از دزدی ازدواج کنم ولی خیلی سریع غافلگیر ودستگیر شدیم.ما اشتباه کردیم وتقاضای عفو و بخشش داریم.قضات بعد از شنیدن بیانات دو متهم پرونده وارد شور شده است وبزودی حکمشان را صادر خواهند کرد.

واژه های کلیدی: ایران | پرونده | دادگاه | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار